هتل های استانبول
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل کریستال استانبول

از جمله بهترین و با کیفیت ترین هتل های 4 ستاره استانبول می توان به هتل کریستال استانبول اشاره کرد این هتل با بهترین موقعیت مکانی عالی برای رفاه حال مسلفران تور استانبول ، نزدیک به میدان تقسیم استانبول و در فاصله 100 متری ایستگاه اتوبوس Hava و در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول می باشد. در اطراف هتل کریستال استانبول بوتیک ها، مراکز خرید، بارهای فراوان می باشد. همچنین هتل دارای اتاقهای متنوع از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های مجلل و کوچکتر در اختیار میهمانان تور استانبول نوروز 96  قرار می دهد.

 

امکانات هتل کریستال استانبول : 

این هتل برای رفاه حال گردشگران تور استانبول خدماتی از قبیل دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان در اتاقها ،استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا فراهم دیده است. تمامی پرسنل مجرب و کارازموده در تمام شبانه روز اماده خدمات دهی به مسافران تور استانبول نوروز 96 می باشند تا سفری دل نشین و خوشی را داشته باشند.

 

 

هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول از جمله قشنگ ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره استانبول که در مجاورت مسجد آبی و نزدیک به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول با  40 اتاق شیک و امروزی و با شیشه های دو جداره و فول امکانات و مجهز همچون ماهواره، اینترنت در واحد،صندوق امانات اختصاصی می باشد. این هتل بخاطر موقعیت مکانی مناسب و کادر مجرب و کارآزموده اش از جمله هتل های محبوب گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد.

 soooltan.jpg

Soltanhan-2.jpg

 

SoltanHan4.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

این هتل امکانات رفاهی همچون استخر،سونا و جکوزی،سالن ورزشی ، گیم نت، تنیس،بیلیارد ، پارک کودک، آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه، غرفه،ترانسفر رايگان فرودگاه را در اختیار مسافران تور استانبول خود قرار می دهد. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همین طور چایخانه سنتی در بام این هتل در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول نوروز 96 می باشد.

soltan2.jpg

 

 

 

 

soltan3.jpg

برای رزرو و اطلاعات بیشتر از تور استانبول نوروز 96  با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: